وبلاگ/ فتنه انگیزی جدید بی بی سی

بی بی سی فعالیت جدید خود را بر روی موضوع حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است.

خبرگزاری شبستان: شبکه بی بی سی فارسی که همگام با سفارت انگلیس در ایران ،پیش و پس ازانتخابات ریاست جمهوری به عنوان رسانه فتنه گران به فتنه انگیزی مشغول بود،فعالیت جدید خود را بر روی موضوع حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است.
سایت های جریان فتنه که پیش از این به ادعاهای دروغین خود نسبت به زندانیان حوادث بعد از انتخابات به دنبال مستمسک سازی برای نهادهای خارجی برای دخالت در امور ایران و ایجاد فشار به نظام برای آزادی مجرمان امنیتی بعد از انتخابات 88 بود؛اینک به مدیریت شبکه بی بی سی فارسی دور جدید فعالیت های خود را آغاز کرده اند.
در همین رابطه سایت بی بی سی فارسی در خبری با بیان اینکه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد قرار است به زودی گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران را معرفی کند،با پیش کشیدن اعلام اولویت کاری از سوی فتنه گران برای این گزارشگران، ضمن خالی بودن دست خود بر مستمسک سازی برای این گزارشگران تاکید کرده است.
گفتنی است غرب که همواره طی سال های اخیر پرونده هسته ای و موضوعات حقوق بشری را به عنوان ابزاری برای فشارغیر قانونی علیه ایران را در دستور کار خود داشته آنچنان به بازی دوگانه ای در این زمینه مشغول است چشمان خود را به اعمال اصلی ترین نقض کنندگان حقوق بشر یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته است.
وبلاگ سخن کوتاه
 

کد خبر 46573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha