۱۵ کتابخانه کانون مساجد درگرمسار و آردان فعالیت دارند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت ۱۵ کتابخانه کانون مساجد در گرمسار وآرادان خبرداد.

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان درگفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه11 کتابخانه کانون مساجد در شهرستان گرمسار و چهار کتابخانه در آرادان فعالیت دارند افزود: یک هزار و 673 نفر عضو این کتابخانه ها هستند.

 

وی با اشاره به اینکه پنج کتابخانه کانون مساجد شهرستان گرمسار شهری و شش کتابخانه آن روستایی است اظهارداشت: 19 هزارو525 جلد کتاب در کتابخانه های کانون مساجد این شهرستان وجود دارد.

 

حدادیان از فعالیت هشت کتابخانه باز نیز دراین شهرستان خبرداد و افزود: از این تعداد شش کتابخانه شهری و دو کتابخانه روستایی هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،با بیان اینکه درشهرستان گرمسار دو کتابخانه کانون مساجد دارای مجوز فعالیت هستند ادامه داد: در این شهرستان پنج نفر بعنوان کتابدار به دبیرخانه معرفی شده ودر سامانه ثبت نام شده اند.

 

وی با اشاره به فعالیت یک کتابخانه شهری  کانون مساجد درآرادان اظهار داشت: دراین شهرستان سه کتابخانه مساجد روستایی نیز فعالیت دارند.

 

حدادیان تعداد کتابهای موجود در مساجد شهرستان آرادان را چهار هزار و 950جلد ذکر کردوافزود: دو کتابخانه باز روستایی دراین شهرستان به علاقمندان خدمات ارائه می دهند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،با بیان اینکه از کتابخانه های شهرستان آرادان یک کتابخانه دارای مجوز است ادامه داد: دو نفرنیز از این شهرستان بعنوان کتابدار به دبیرخانه معرفی شده ودر سامانه ثبت نام شده اند.

 

وی در پایان با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ کتاب وکتابخوانی و مطالعه گفت: باید کتاب در سبد خانوار جای داده شود.

 

پایان پیام/  

کد خبر 465812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha