دومین شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج برگزار می شود

مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دومین شب خاطره دفاع مقدس به همت دفتر ادبیات و هنر مقاومت و پایداری حوزه هنری این استان در یاسوج خبر داد.

سید ناصر حسینی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار شبستان در یاسوج گفت: این شب خاطره با هدف ترویج و بسط فرهنگ شهادت طلبی، سیره شهدا و همچنین آشنایی نسل جوان با الگوهای دفاع مقدس برگزار می شود.

 

حسینی افزود: در این برنامه که امروز، یکشنبه ساعت 5 عصر در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، سه تن از ایثارگران دفاع مقدس خاطرات خود را بازگو می کنند.

 

وی بیان کرد: سید شکرالله وهابی زاده، فرمانده گردان حضرت رسول (ص)، پرویز رضایی، فرمانده مهندسی رزمی و حسن وکیلی رزمنده بسیجی به بازگویی خاطرات خود از جبهه های نبرد حق علیه باطل می پردازند.

 

حسینی اظهار داشت: این دومین شب خاطره ای است که از سوی این دفتر برگزار می شود و پیش از این شب خاطره دفاع مقدس با حضور مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت و پایداری حوزه هنری کشور برگزار شد.

 

این آزاده و جانباز دفاع مقدس بر برگزاری چنین برنامه های در مناطق مختلف استان تاکید کرد و بیان داشت: بیش از 20 سال از دفاع مقدس می گذرد و لازم است ارتباطی بیشتر بین نسل جدید و قهرمانان 8 سال دفاع مقدس برقرار شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 4672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha