همای رحمت بر فراز آسمان خوزستان در ماه رمضان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از برگزاری طرح همای رحمت در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از روابط عمومی هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح، بسته های غذایی اهدایی خیران و نیکوکاران، میان زنان ایتام، روزه داران نیازمند و اقشار کم درآمد که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های مردمی در بیش از 150خانه داوطلب اجرایی شده است، اضافه کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این طرح را دارند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانه های داوطلب تحویل دهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و... را از محتویات اصلی سبدهای غذایی دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم با مشارکت در این طرح به کمک نیازمندان بیایند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با تأسی از سیره نبوی و سنت حسنه مولی الموحدین همه ساله نسبت به اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام می‌کند، افزود: گسترده شدن سفره های مهربانی با عنوان «سی شب، سی سفره» برای افطاری روزه داران نیازمند از دیگر برنامه هایی است که بناست در قالب طرح همای رحمت در استان خوزستان اجرا شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته تعداد 35 هزار و 442 سبد غذایی به ارزش هشت میلیارد و 222 میلیون ریال، میان نیازمندان توزیع شد، اظهار كرد: در سال گذشته با اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارك رمضان، 407 سفره افطاری به ارزش سه میلیارد و 647 میلیون ریال گسترده شد و تعداد 34 هزار و 700 نفر بر سر اين سفره ها روزه خود را افطار كردند.

 

خدادادی، با بیان اینکه در این ماه تعداد 13 ایستگاه سلامت در سطح استان برپا و یک هزار و 86 ویزیت رایگان در ایستگاه های سلامت انجام شد، هدف از اجرای طرح ترویج ارزش ‌های انسان ‌دوستانه، کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده ‌های نیازمند و ایجاد زمینه مشارکت خیرین در اجرای برنامه‌های عام المنفعه است.

 

پایان پیام/

کد خبر 467868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha