حجاب، یکی از مهم‌ترین ارزش‌های دینی جامعه اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری حجاب به عنوان یادگار حضرت فاطمه زهرا (ﺳﻼم اﷲ ﻋﻠﯿﻬﺎ) و یکی از مهم‌ترین ارزش‌های دینی ماست که لازم است با تمام توان برای حفظ حریم آن در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (۱۴ تیر) در حاشیه بازدید از غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی که در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برپاشده است، هدف از برپایی غرفه عفاف و حجاب را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی در جامعه عنوان کرد و گفت: حجاب به عنوان یادگار حضرت فاطمه زهرا (ﺳﻼم اﷲ ﻋﻠﯿﻬﺎ) و یکی از مهم‌ترین ارزش های دینی ماست که لازم است با تمام توان برای حفظ حریم آن در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

 

وی افزود: نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی از ششم تیر در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد افتتاح شده که تا پایان ماه مبارک رمضان جهت بازدید علاقمندان دایر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه بیش از ۵۰ تابلو عفاف و حجاب در غرفه عفاف و حجاب به نمایش درآمده گفت: در این نمایشگاه علاوه برعکس هایی در مورد عفاف و حجاب، سخنان ائمه اطهار (علیه السلام)، علما و بزرگان دینی است.

 

وی افزود: همچنین گفته های شخصیت های بزرگ تاریخ در سراسر جهان در این خصوص و معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع غربی و شرقی در زمینه عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم زنان از دیگر آثار غرفه عفاف و حجاب است.

 

کارگران تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۴ تا ۱۹ جهت بازدید مراجعه کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 470372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha