راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان یزد مشخص شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با 19 تیر و 23 رمضان مصادف شده است مراسم راهپیمایی روز قدس در بیش از 70 نقطه در استان یزد برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی راس ساعت 11 صبح در همه مناطق استان به طور همزمان آغاز می شود و با توجه به گرمی هوا در استان، تمامی تمهیدات از جمله  آب پاشی در مسیر راهپیمایی و استراحتگاه ها اندیشیده شده است.

فخرالدینی تصریح کرد: به دلیل شدت گرمای هوا، آمبولانس در مسیر در نظر گرفته شده تا در صورتی که روزه‌داران با مشکلی مواجه شدند، به سرعت به آنها خدمات‌رسانی شود.

وی از اقشار مختلف مردم استان یزد، احزاب، تشکل‌های فرهنگی و سیاسی، ورزشکاران، هنرمندان، مسئولان، طلاب و دانشجویان، دانش‌آموزان، بسیج اقشار مختلف برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال در یزد دعوت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه آحاد مسلمانان جهان است و مردم یزد نیز همچون سال‌های گذشته برای محکوم کردن اعمال وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود خبیث، در این راهپیمایی شرکت می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 471241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha