وجود ۱۴ نور مقدس افتخار تشیع است

خبرگزاری شبستان: استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان گفت: وجود ۱۴ نور مقدس که از پیامبر اکر(ص) تا امام زمان(عج) است افتخار تشیع می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله محمد ناصری‏‌، استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان در درس اخلاق روزهای ماه مبارک رمضان،  با اشاره به اهمیت ولایت در دین اسلام اظهارداشت: ولایت از مهمترین اجزای دین و مورد توجه ویژه است.

 

وی افزود: ولایت مداری مورد تاکید دین و تشیع قرار گرفته و یکی از شروط اساسی پذیرش اعمال انسان مسلمان توجه به ولایت و ولایت مداری است که سبب قبولی اعمال و بخشش گناهان می شود.

 

آیت الله ناصری با بیان اینکه تشیع افتخار داشتن ولایت را دارد، تصریح کرد: وجود 14 نور مقدس که از پیامبر اکر(ص) تا امام زمان(عج) است افتخار تشیع استکه تشیع با داشتن امامت و ولایت سربلند و پر افتخار است.

 

وی ادامه داد: ائمه(ع) از نزدیک ترین افراد به خداوند هستند و مدیریت عالم امکان را دارند و شیعه به لحاظ وجود امامت و ولایت از این سرمایه های عظیم بهره مند شده و وجود این بزرگواران سبب سعادت دنیا و آخرت انسان است.

 

استاد درس اخلاق حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اهمیت ولایت گفت: انسان مسلمان با دوستی بین رسول خدا و معصومین به خدا نزدیک و از برکت وجودی این بزرگان بهره مند می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 471465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha