برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در میامی 

خبرگزاری شبستان: مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نمایشگاه علوم قرآنی میامی با 800 عنوان کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی برپا شده است.

 

رضا مهدیان گفت: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

وی با اشاره به بخش‌های جنبی این نمایشگاه گفت: اجرای ویژه ‌برنامه‌های کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری، نمایش فیلم‌های کوتاه با موضوع قرآن و عترت، برگزاری کارگاه‌های تدبر در قرآن، پاسخ به شبهات دینی و مسائل شرعی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

 

وی افزود: برخی از کتابهای این نمایشگاه با  50 درصد تخفیف به علاقه مندان ارائه می شود.

 

مجری برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از اختصاص غرفه‌ای به عفاف و حجاب در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: این غرفه با مسئولیت کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار (علیهم السلام) دائر شده است.

 

نمایشگاه علوم قرآنی میامی همه روزه از ساعت هشت الی 16 بر روی علاقه مندان گشوده است.

 

به مناسبت ماه مبارک رمضان 10 نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستانهای مختلف استان سمنان برپا شده است.

 

بیش از 700 اثر به جشنواره ملی داستانهای رضوی در سمنان رسید 

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال بیش از 700 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) خبر داد.

 

سیما رجبی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره افزود: دهم مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) است.

 

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی این جشنواره با تدارک غرفه ای در نمایشگاه علوم قرآنی در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان، به معرفی جشنواره ملی داستانهای رضوی پرداخته و  فراخوان تمدید شده جشنواره را در این نمایشگاه ارائه کرده است.

 

یازدهمین جشنواره ملی داستان های رضوی (کبوتر حرم) بیست و نهم مرداد همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و در دهه کرامت به میزبانی سمنان برگزار می شود.

 

نمایشگاه علوم قرآنی با یک روز تمدید در برگزاری تا بیست و سوم تیر در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 472613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha