دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و موسسه ندای سلامت یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری شبستان: در نشستی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و موسسه ندای سلامت یزد به منظور آموزش بهداشت و ترویج فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در نشستی که امروز( 3 مرداد) با حضور محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و فرشته شریعتی، مسئول مرکز مشاوره و خدمات پرستاری ندای سلامت یزد بین این دو مرکز تفاهم نامه همکاری امضا شد.

این تفاهم نامه با موضوع آموزش احیای قلبی و ریوی، آموزش کنترل علائم حیاتی، آموزش کنترل خونریزی، آموزش تزریقات، آموزش فوریت های حوادث قلبی است  که در دو دوره مقدماتی در ده جلسه یک و نیم ساعتی برگزار می شود که هزینه آن نیز مبلغ 400 هزار ریال است.

لازم به ذکر است، این دوره ویژه خواهران با سن بیشتر از 15 سال است که به صورت علمی و تئوری با استفاده از فیلم و عکس آموزشی و وسایل کمک آموزشی در کانون های مساجد استان یزد برگزار می شود.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت به بحث پیشگیری از بیماری ها گفت: مقوله سلامت و افزایش امید به زندگی یکی از اولویت ها در جامعه سالم است که در این راستا نیز با توجه به جامعه آماری در کانون های مساجد ما اقدام به این تفاهم نامه کرده ایم.

وی افزود: این تفاهم نامه گام موثری در جهت افزایش اطمینان در جامعه در جهت پیشگیری است که امیدواریم بتوانیم جامعه ای سالم و با اگاهی کامل در راستای سلامت داشته باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 474566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha