پایان مسابقه «شمیم نهج البلاغه» با ۸۰ شرکت کننده/۱۴۴۹ در حسین آباد ۴۰ نفری شد

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی شهید کشوری گفت: مسابقه «شمیم نهج البلاغه» با استقبال گسرتده در بخش جرقویه سفلی اصفهان به کار خود پایان داد.

محمدحسن حاجیان، مدیرمسئول کانون فرهنگی شهید کشوری بخش جرقویه سفلی اصفهان  با اشاره به برگزاری مسابقه «شمیم نهج البلاغه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این مسابقه از ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر برگزار شد و هم اکنون با حضور 80 شرکت کننده به کار خود پایان داد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه برای اولین بار در روستای حسین آباد برگزار شده است، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال گسرتده جوانان و نوجوانان در این مسابقه بودیم که ما را دلگرم برای برگزاری مسابقات بعدی نیز کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی شهید کشوری بخش جرقویه سفلی اصفهان به برگزاری کلاس هایی پیرامون نهج البلاغه و تفسیر آن در این کانون اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در این کلاس ها در پایان در آزمونی شرکت کردند و به نفرات برگزیده هدایای نفیسی اهدا شد.

 

وی همچنین از برگزاری طرح تلاوت نور در مسجد چهارده معصوم(ع) روستای حسین آباد خبر داد و افزود: کانون فرهنگی و هنری شهید کشوری مجری طرح قرآنی 1449 در این روستا می باشد و تاکنون 40 نفر از اهالی روستا در این طرح شرکت کرده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 474785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha