تعیین هدف در درس خواندن، مهمترین عامل موفقیت در کسب این رتبه ام بود

خبرگزاری شبستان: رتبه ۱۰ کنکور علوم انسانی  با اشاره به عوامل موفقیت خود در کنکور سراسری گفت: تعیین هدف، مهمترین عامل موفقیت من در کنکور سراسری ۹۴ بود.

محمدرضا سلطانی علی‌آباد، رتبه 10 رشته علوم انسانی کنکور سراسری 94 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: موفقیت در هر بخشی نیازمند اراده و پشتکار است که در این راستا نیز من به مظنور شرکت در کنکور سراسری از سال دوم دبیرستان هدف خود را مشخص کردم و بر این اساس درس خواندم و با این تلاش نیز توانستم موفق شوم.

وی افزود:  هرچند من قبل از کنکور به مدت دو ماه به دلیل بیماری در درس خواندن دچار مشکلاتی شدم اما با همراهی و تلاش خانواده ام توانستم به مطالعه و درس خود ادامه دهم و امیدوار به آینده باشم.

رتبه دهم کنکور سراسری گفت: من در مدرسه شاهد رمضانزاده استان یزد مشغول به تحصیل بودم که با تلاش معلمان و خانواده ام توانستم با جدیت درس خواندن را شروع کنم تا بتوانم این رتبه و حتی رتبه های بهتر را بدست آورم.

سلطانی همچنین بیان کرد: مدت زمان درس خواندن من قبل از کنکور متغیر بود به نحوی که در تابستان، نیم سال های تحصیلی این میزان تغییر داشت ولی به طور متوسط روزانه 9 ساعت مطالعه داشتم.

وی همچنین با اشاره به زمان اطلاع از رتبه خود گفت: من در بیرون از منزل بودم که با تماس برادرم از این رتبه اطلاع پیدا کردم که این بسیار برای من خوشحال کننده بود اما در این راستا نیز انتظار داشتم که رتبه ام بهتر شود ولی از این رتبه نیز راضی هستم.

پایان پیام/

کد خبر 475629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha