۱۵ دی‌ماه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به هشتمین جشنواره علامه حلی

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام سماوات گفت: فراخوان هشتمین جشنواره علامه حلی از اواخر تیرماه ۹۴ آغاز شده و طلاب می توانند تا ۱۵ دی‌ماه آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام جعفر سماوات، معاون پژوهش حوزه علمیه استان تهران در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره آغاز فراخوان هشتمین جشنواره علامه حلی اظهار داشت: این فراخوان از اواخر تیرماه آغاز شده و طلاب می توانند تا 15 دی‌ماه 1394 آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به گسترش آثار ارسالی، جشنواره علامه حلی در چند استان به صورت استانی برگزار می شود که یکی از آنها تهران است. به این ترتیب طلاب تهرانی باید آثار پؤوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره تهران ارسال کنند.

 

حجت الاسلام سماوات با اشاره به اینکه سقف سنی جشنواره هشتم، 31 سال است، خاطرنشان کرد: تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، تاریخ اسلام و تشیع، کلام، فلسفه و منطق، فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، اخلاق و تربیت و ادبیات و علوم انسانی، موضوعات جشنواره است.

 

دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان تهران در شهر تهران، خیابان پیروزی، خیابان نیروی هوایی 2/31، پلاک 25، معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران، واقع است.

 

پایان پیام/

کد خبر 475756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha