خبرنگاران جهادگران جبهه فرهنگی کشور هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه خبرنگاران همچون رزمنده نقش ارزنده ای در برابر تهاجمات رسانه ای دشمنان دارند گفت: خبرنگاران جهادگران جبهه فرهنگی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان امروز( 22 مرداد ) در نشست اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات بنیاد مسکن گیلان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران با کمترین امکانات کارهای بسیار بزرگی در سطح جامعه انجام می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه هر روز باید روز خبرنگار باشد و مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این قشر زحمتکش جامعه داشته باشند گفت: تشکر فقط نباید در سطح مقطعی در روز خبرنگار صورت گیرد بلکه در فرصت‌های دیگر نیز باید از خبرنگاران فعال تجلیل گردد چرا که صاحبان قلم رسالت سنگین را بردوش دارند.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: عشق و هیجان خبرنگاری است که تاکنون خبرنگاران را در عرصه‌های مختلف کشور سر زنده نگه داشته است.

 

وی خبرنگاران را جهادگران جبهه کشور در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: امروزه استکبار جهانی از طرق مختلف کشور را هدف قرار داده‌اند در این عرصه خبرنگاران همچون رزمنده در برابر این تهاجمات ایستاده‌اند و برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه همه مسئولان امرباید قدردان رزمنده‌های عرصه قلم باشند خاطرنشان کرد: شغل خبرنگاری ارزش دینی و مذهبی دارد و در واقع خبرنگاران جهادگران عرصه فرهنگی کشورند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه عرصه رسانه گیلان گفت: در سالی که سال همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت نام گذاری شده خبرنگاران در جهت‌دهی و هم‌بستگی دولت و ملت وظیفه خطیری را برعهده دارند.

 

حجت الاسلام پورابراهیم به حادثه کربلا و نقش آفرینی حضرت زینب ( سلام الله علیها) در کربلا پرداخت اظهارکرد: در واقعه عاشورا در انعکاس خبر این حادثه مهم حضرت زینب ( سلام الله علیها ) نقش مهمی ایفا کردند اگر اطلاع رسانی این بانوی بزرگ اسلام نبود اکنون ما از حادثه کربلا چیزی نمی‌دانستیم در این راستا شغل خبرنگاری بسیار حائز اهمیت است و در راستای حمایت از این قشر باید بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 

کد خبر 478665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha