قوه قضاییه یادگار خون شهدای هفت تیر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: قوه قضاییه یادگار خون شهدای هفت تیر و شهید بهشتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک گفت: قوه قضاییه یادگار خون شهدای هفتم تیر است و بزرگداشت این روز قدمی برای تکریم این شهدای والا مقام است.


وی افزود: مردم از قوه قضاییه انتظار دارند با برخورد جدی در برابر بی بند و باری و ناهنجاری ها و مفاسد اجتماعی با تمام قدرت بایستند و امنیت را در کشور برقرار سازد.

 

خطیب جمعه اراک در ادامه با اشاره به 27 رجب سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار کرد: بعثت خاتم الانبیا بزرگترین اتفاق در عالم هستی بوده است و هدف از این اتفاق تعلیم و تربیت انسان ها است.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: پیامبر (ص) با بعثت خود فطرت خفته انسان ها را بیدار کرد و آنان را از کفر و بت پرستی رهانید و تحول بزرگی در اندیشه و فکرها ایجاد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تقوا پیشه کنید زیرا همه انحرافات اجتماعی در جامعه به سبب دوری از اخلاق اسلامی است.

 

وی پیروزی مردم غزه و لبنان را نشات گرفته از ایمان قوی و اراده مصمم آنان دانست و افزود: رزمندگان حزب الله در این جنگ قوای اسراییل را در هم شکستند.

 

اشاره به سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و هوشیاری مردم نسبت به توطئه های دشمن از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه این هفته اراک بود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 48011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha