امام رضا سلامتي و آزادي به مردم فلسطين ببخش

خبرگزاري شبستان: دومين منتخب گروه سني ۱۱-۱۵سال جشنواره بين المللي نامه اي به امام رضا(ع) از امام مهرباني ها مي خواهد به مردم کشورهایی مثل فلسطین، آزادی ببخشد و به آن­ها کمک کند، تا بار دیگر سایه­ی خورشید را با آرامش به ستایش یزدان یکتا بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ساري، سیده فاطمه محسنی، دانش آموز قائم شهري با نوشتن دلنوشته اي به دهمين جشنواره بين المللي نامه اي به امام رضا(عليه السلام) پيرامون نجات مردم بيگناه و مظلوم فلسطين از ظلم و ستم استكبار، موفق به كسب رتبه دوم رده سني  15-11 سال اين جشنواره شد و متن نامه از اين قرار است:

 

سلام بر تو ای شکوفه­ ی بهاری که لبخند بزرگی به درختان دادی، سلام بر تو ای آفتاب نورانی که به سرما، چهره­ ی گرما دادی و به آهو مادری صادق.

 

ای شکوفه بهاری، هرگاه که دلم تحفه­ ی آرزو دارد، دستانم را با انعکاس نور تو به سوی آسمان بالا می‌برم و از خدا کمک می‌خواهم. همیشه با طلوع و غروب خورشید از خواب دل انگیزی که تو در آن نگین درخشانی برمی­ خیزم و دوگانه می­گذارم و در شروع و پایان آن از تو یاری می­ خواهم و از خدا خواهشم می­ کنم تا تو را ببینم.

 

حال که به حرف­هایم گوش می­ دهی، آرزوهایی دارم که برایت بازگو کنم. ای شکوفه­ ی باز مسرورم که به غنچه­­ های محزون، چهره ­ی شادابی می­ بخشی و آن­ها را به شکوفه­ های باز تبدیل می­ کنی­، به نوایم گوش کن و آن را بپذیر.

 

سلامتی کلمه­ ای است که تو به گل­ های گلدانم بخشیدی، پس به دیگران نیز ببخش و گلدان­شان را پر از گل­ های شاداب کن. آزادی کلمه­ ای است که خدا به کشور سرسبز من بخشید و آن را حفظ کرد. حال از تو می­ خواهم که به مردم کشورهایی مثل فلسطین، آزادی ببخش و به آن­ها کمک کنی، تا  بار دیگر سایه­ ی خورشید را با آرامش به ستایش یزدان یکتا بپردازند.

 

ای معطرترین گل باغچه ­ام از طرف خودم و مردم کشورم  سه چیز از تو می­ خواهم: سلامتی، آزادی، ایمان.

 

دو کبوتر آرزویم را برایت فرستادم حال نوبت دیگریست. ای کبوتر سپیدم به امام رضا بگو تا همیشه ایمان به خداوند را برای کشور خرم و شاداب ما و گیتی بزرگ آفرینش نگه دارد.

 

هرگاه که به حرم آرام بخش تو پا می­ گذارم، آیات درخشان کتاب آسمانی قرآن را می­ خوانم و دستان خویش را بار دیگر به آسمان بر می­ افشانم و در کنار معبود یکتایم و تو برای همه دعا می­کنم. پس عطر دل انگیز خود را از ما و مردم این کشور دریغ مکن.

 

کد خبر 480426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha