تحصیل بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی همدان/راه اندازی رشته های پودمانی  طب سنتی

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، از تحصیل بیش از ۵ هزار دانشجو و بیش از ۱۲۰ رشته در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبرداد.

دکتر حبیب الله موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به خبرنگار شبستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای 5 هزار دانشجو و 120 رشته است که از این تعداد رشته ها 68رشته کارشناسی ارشد است.

 

وی افزود: این دانشگاه همچنین دارای رشته های دکترا، دکترای تخصصی، پزشکی و فوق پزشکی است و جزء برترین دانشگاه ها در تحصیلات تکمیلی به شمار می رود.

 

وی از رشته تخصصی جراحی مغز و اعصاب خبرداد و تصریح کرد: این در حالیست که به دنبال مجوز دکترای ارگونومی هستیم و در صورت محوز به نخستین دانشگاه محسوب می شویم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه سالیانه هزار نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی پذیرش می شوند، اظهار داشت: این در حالیست که اگر قبول شدگان زیر رتبه هزار در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند جوایز ارزنده ای به آنان اهداء می شود.

 

موسوی بهار خاطرنشان کرد: استان همدان دارای دانشکده طب سنتی است که به دنبال ساماندهی دوره های پودمانی و کاردانی این رشته است.

 

وی گفت: با وجود دوره های پودمانی و کاردانی در طب سنتی فارغ التحصیلان می توانند وارد بازار کار شوند و نظارت و بزرسی دانشگاه علوم پزشکی بر عطاری ها بیش از پیش خواهد شد.

 

کد خبر 481873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha