تمدید ثبت‌نام در سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: ثبت نام در سی‌وهشتمین دورع مسابقات قرآن کریم تمدید شد.

عزیزخادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور این مسابقات در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از چهارم مردام آغاز و تا بیست‌وچهارم  ادامه دارد، افزود: ثبت نام در این مسابقات تا چهاردهم شهریور ماه تمدید شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال، در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن‌کریم کشور به نشانیwww.s_iqc.ir و یا مراجعه حضوری به اداراه اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: رشته‌های برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در قالب قرائت، ترتیل، حفظ، معارف، اذان، ابتهال، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات در سطح شهرستان و استان نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه سی‌ و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم نسبت به دوره‌های قبل دارای تغییراتی در نحوه اجرا و شکل مسابقات است، اظهار کرد:در این دوره، رشته مفاهیم جدا و تحت عنوان مسابقات معارف قرآن‌ کریم به شکل مستقل برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 483018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha