برگزاری اختتامیه دوره آموزش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان میبد

خبرگزاری شبستان: اختتامیه دوره آموزشی خبرنگاری خبرگزاری شبستان  با حضور آیت الله اعرافی، امام جمعه شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه دوره خبرنگاری خبرگزاری شبستان و بسیج رسانه استان یزد با حضور آیت الله اعرافی، امام جمعه شهرستان میبد در دفتر امام جمعه میبد برگزار شد،

سید حسین راسخی، مسئول بسیج رسانه استان یزد ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جلسه به بیان اهداف تشکیل دوره خبرنگاری دراستان و شهرستان های یزد پرداخت.

وی افزود: هدف خبرگزاری شبستان و بسیج رسانه از تشکیل این دوره ها، پرورش نیروی رسانه ای برای اهداف انقلاب و اتحاد و انسجام رسانه ای انقلاب بر ضد نظام کفر و سلطه است.

سید علی میر محمدی ، مسئول بسیج رسانه میبد نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان  گفت: شهرستان میبد شهرستانی رسانه خیز در یزد است و این امر به دلیل وجود 11 سایت فعال خبری و4 نشریه خبری تحلیلی در این شهرستان است.

آیت الله اعرافی، امام جمعه شهرستان میبد و قم نیز در این مراسم گفت: دین و پیامبران وکتب آسمانی و قرآن کریم همه رسانه اند که فراتر از رسانه های مادیات، افق های فرا مادی و معنوی به سوی انسان باز می کنند و باعث تولد جدید برای انسان می شوند.

وی افزود: رسانه دین، رسانه زایش گر انسان است که انسان را از جنین مادیات وارد دنیای بزرگ معنویت می کند که این مضمون در آیاتی از قران بیان شده است.

امام جمعه شهرستان میبد خاطرنشان کرد: اگر امروز رسانه های ما در خدمت این بینش و آگاهی و تعالی انسان قرار گیرد و موجب ولادت علمی و معنوی برای بشر شود، ارزش دارد و گرنه این رسانه ارزشی ندارد.

 ودر پایان اختتامیه به اساتید این دوره آموزشی،  لوح تقدیروبه شرکت کننده گان در دوره  گواهی شرکت در دوره داده شد.

 

کد خبر 483318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha