کانون های مساجد فارس در جشنواره کشوری «روح خدا» مقام را کسب کردند

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به کسب پنج مقام توسط اعضای کانون های مساجد این استان در جشنواره کشوری «روح خدا» گفت: کسب سه مقام از یک کانون در فسا مهر تاییدی بر تاثیر برنامه های کانون ها در اوقات فراغت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از اعلام نتایج جشنواره کشوری «روح خدا» خبر داد و گفت: سومین جشنواره کشوری روح خدا ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد، تبیین و احیای هر چه بیشتر گفتمان امام (ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام (ره)، تبیین و ترویج پیام های قیام 15 خرداد، تشریح نقش توده‌های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، شناسایی ابعاد مختلف انقلاب و دستاوردهای آن، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

 

وی تاکید کرد: این جشنواره در رشته ‏‏های مقاله نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام (ره)، وبلاگ نویسی، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی، نامه‌ای به روح خدا، خاطره نویسی، عکاسی برگزار شد.

 

حجت الاسلام نیازی از استقبال گسترده کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از این جشنواره خبر داد و گفت: حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در این جشنواره قابل تقدیر است و کسب سه مقام از کانون فرهنگی و هنری مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای دستجه شهرستان فسا مهر تاییدی بر تاثیر برنامه های اوقات فراغت کانون هاست.

 

وی با اشاره به اسامی برگزیدگان کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان در این جشنواره، افزود: اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای دستجه شهرستان فسا سه مقام را در این جشنواره کسب کردند که «یوسف نجفیان» مقام اول بخش نشریات تجربی و نشریه برتر، «فتانه خداداد» مقام اول رشته تحقیق و پژوهش بخش ویژه و «سمانه خداداد» مقام سوم رشته مقاله نویسی را به خود اختصاص دادند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با بیان اینکه «روح الله محرری» از هنرمندان برجسته کانون های مساجد استان فارس مقام اول در رشته خوشنویسی را کسب کرد، افزود: «محبوبه پرهیز میمندی» نیز به عنوان برگزیده بخش جملات پیامکی معرفی شد.

 

حجت الاسلام نیازی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در طول سال فعالیت ها و برنامه های متنوعی را برگزار می کنند که مخاطب اصلی آنها اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است.

 

 

کد خبر 483585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha