بیش از ۵۰۰ نفر در دوره های خبرنگاری خبرگزاری شبستان در یزد شرکت کردند

خبرگزاری شبستان: مسئول خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری دوره خبرنگاری در شهرستان های یزد گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دوره های خبرنگاری خبرگزاری شبستان در یزد شرکت کردند.

محسن رستگاری، مسئول خبرگزاری شبستان در استان یزد با اشاره به برگزاری دوره خبرنگاری در استان یزد به  خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، دوره های آموزش خبرنگاری به همت خبرگزاری شبستان در تمام شهرستان های استان یزد برگزار شده است.

وی افزود: این دوره با همکاری خبرگزاری شبستان در یزد، بسیج رسانه استان یزد، روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزشی خبرنگاری به صورت تفکیک شده شامل دو کلاس ویژه خواهران و دو کلاس ویژه برادران بوده و افراد طی هشت روز کاری و گذراندن 40 ساعت آموزش دیدند.

مسئول خبرگزاری شبستان در یزد خاطرنشان کرد:  این دوره های در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود و شرکت در دوره پیشرفته منوط به گذارندن دوره کارورزی در خبرگزاری های استان است.

رستگاری خاطرنشان کرد: انجام کار عملی و تولید اخبار بعد از شرکت در دوره مقدماتی و تکمیلی و در انتها ارزیابی تولیدات افراد شرکت کننده ملاک شرکت افراد در مرحله پیشرفته است.

وی ادامه داد: در این کلاس ها که در شهرستان های بافق، اردکان، تفت، میبد، بهاباد، خاتم، مهریز، ابرکوه، یزد تعداد 500 نفر از علاقمندان به روزنامه نگاری و خبرنگاری حضور پیدا کردند و آموزش دیدند که با گذراندن دوره های تئوری در هر شهرستان وارد دوره کارورزی خود شده اند.

کد خبر 484905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha