مراسم وداع  با شهید در مسجد اعظم امام‌زاده جعفر (ع) برگزار می شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم وداع با شهید گمنام، فردا ( 6 تیر) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) با حضور خیل انبوه مردم برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سید هدایت بنی فاطمه، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه در مراسم وداع با شهید گمنام حجت الاسلام و المسلمین آقا میری سخنرانی می کند به خبرنگار شبستان گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیز ساعت 18 روز سه شنبه (7 تیر) از میدان فرهنگ به سمت پردیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور مردم شهید پرور یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: بعد از انتشار خبر تدفین شهدای گمنام در دانشگاه با توجه به اینکه در ایام امتحانات پایان ترم نیز هستیم، دانشجویان از طیف‌ها و تشکل‌های مختلف با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری به صورت داوطلبانه آماده استقبال از این شهدا شدند.

بنی فاطمه در مورد برنامه‌های دیگر میزبانی یزد از شهید گمنام افزود: مردم یزد تاکنون مهمان نوازی خود را به بهترین نحو نشان دادند و در تمام مراسم‌هایی که تاکنون برگزار شده، جمعیت مشتاق بسیار زیادی برای تجدید پیمان با شهید حضور داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: تاکنون مراسم‌های تجدید پیمان با شهید در هیئت انصار زهرا، هیئت شهدای گمنام رحمت آباد، صبحگاه سپاه الغدیر، بسیج طلاب با حضور روحانیون و طلاب، هیئت انصار ولایت و پایگاه شهید احمدی آزاد شهر برگزار شده است.

بنی فاطمه با بیان اینکه مراسم تجدید پیمان با شهیدان نیز امروز صبح در پادگان ولی عصر اردکان و پادگان آیت الله خاتمی برگزار شد، ادامه داد: همچنین عصر امروز مراسم تجدید پیمان در هیئت انصار الحیدر، انصار الشهدا، عشاق الرضا و فاطمیون برگزار می شود.
 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این شهید گمنام 22 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی شلمچه در بهمن 64 به فیض عظیم شهادت نائل شده است.
 

پایان پیاتم/

کد خبر 48504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha