دولت زیر ساخت های انتقال مفاهیم قرآنی در فضای مجازی را فراهم کند

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گسترش و توسعه فضاهای مجازی گفت: رسانه های دیجیتال مرزها را در نوردیده و دسترسی به آن آسان است که زیرساخت ها باید برای انتقال مفاهیم قرآنی فراهم شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی، شب گذشته در  مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی در مجتمع سینمایی تبریز با اشاره به گسترش و توسعه فضاهای مجازی گفت: رسانه های دیجیتال مرزها را در نوردیده و دسترسی به آن آسان است جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی حرکتی مفید و تاثیر گذار ، برای تولید معارف عمیق قرآنی است.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی افزود: تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآن به شیوه جدید در عصر نوین ارتباطات برای انتقال پیام به علاقه مندان و مشتاقان بخصوص جوانان جویای حقیقت باید با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

 

حجت الاسلام حشمتی با بیان اینه هر کسی که قدمی در راه رضای خدا و قرآن بردارد برنده این دنیا و آخرت خواهد بود. ادامه داد: دولت باید زیر ساخت های  لازم را برای انتقال مفاهیم قرآنی در فضای مجازی ایجاد کند.

 

وی بر طراحی سوژه های خوب با مضامین اخلاقی و قرآنی و تربیت نیروهای صاحب صلاحیت و آموزش آنها در جهت تسریع در انتقال مفاهیم قرآنی در فضای مجازی تاکید کرد.

 

معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلا افزود: فضای مجازی یک رسانه انتقال فرهنگ به جهانیان است باید همه فعالان در این عرصه به این موضوع اهتمام بورزند.

 

وی گفت: امروزه قدرتی که در فضای مجازی وجود دارد، دنیا را متوجه خود کرده است. وبلاگ نویسان قرآنی ما باید این موضوع را مهم دانسته و فضاهای مجازی را قرآنی کنند.

 

حجت‌الاسلام حشمتی ضمن بیان اینکه دولت باید زیرساخت های فضای مجازی را فراهم کند، تأکید کرد: دولت باید زمینه استفاده از فضای مجازی را قوت بدهد تا جوان بتواند مفاهیم قرآنی را به مخاطب منتقل کند.

کد خبر 485278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha