سي و هشتمين دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: سي و هشتمين دوره مسابقات قرآن كريم سازمان اوقاف و امور خيريه در مقطع شهرستاني و استاني در اصفهان برگزار مي شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن اميري؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،  با اشاره به برگزاري سي هشتمين دوره مسابقات قرآن كريم سازمان اوقاف و امور خيريه به خبرنگار خبرگزاري شبستان در اصفهان گفت: 14 مهرماه آخرين مهلت ثبت نام در اين مسابقات است كه علاقمندان جهت شركت در اين مسابقات مي توانند به سايت مسابقه شركت و ثبت نام الكترونيكي انجام مي شود.

 

وي افزود: اين مسابقات در مقطع سني بالاي 18 سال و وي‍ژه خواهران و برادران است كه در رشته هاي حفظ، مفاهيم سوره هاي مباركه توبه و انفال،‌ قرائت ترتيل و تحقيق برگزار مي شود.

 

حجت الاسلام اميري ادامه داد: پس از انجام مرحله ثبت نام،‌ مسابقات در مرحله شهرستاني برگزار و نفرات برتر هر رشته به مرحله استاني معرفي و مرحله استاني نيز با حضور برترين هاي شهرستاني برگزار مي شود و نفرات برتر استاني به مرحله كشوري راه پيدا مي كنند.

 

وي ادامه داد: این مسابقات در راستاي ترويج معارف قرآني هر ساله برگزار مي شود كه فرصتي مناسب براي معرفي شخصيت هاي قرآني و ايجاد فضاي قرآن در شهرستان ها و استان هاي كشور است.

 

وي همچنين به فعاليت هاي اداره كل اوقاف استان اصفهان اشاره كرد و گفت: كرسي هاي تلاوت، آموزش قرآن، همايش ها و محافل انس با قرآن و برنامه هاي فرهنگي و قرآني از اين قبيل در استان اصفهان برگزار مي شود.

 

کد خبر 486190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha