بزرگداشت شهدای منا و مسجد الحرام در کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س) برگزار شد

خبرگزاری شبستان: بزرگداشت شهدای منا ومسجد الحرام با حضور اعضای کانون مساجد شهرستان شاهرود توسط کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(سلام الله علیها)برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:بی کفایتی و بی تدبیری سعودی ها در اداره امور حج بیش از هر زمان دیگری برای همگان محرز و نمایان است و آنان به هیچ عنوان لیاقت و شایستگی اداره امور حج را ندارند.

 

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان ضمن محکوم کردن رژیم آل سعود گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به هموطنان و به ویژه خانواده های معظم قربانیان، از خداوند متعال علو درجات برای‌ درگذشتگان، صبرجزیل برای بازماندگان و شفای عاجل برای  مجروحین حادثه  مسئلت دارد.

 

وی با انتقاد از بی تدبیری در مدیریت حرمین شریفین و مناسک حج گفت: با توجه به سخنان حاجیان برگشته از مکه و مشاهدات آنها، اگر اندکی تدبیر می شد و به افراد گرفتار در این فاجعه آب و کمک می رسید، بسیاری از آنان زنده می ماندند.

 

کارشناس منطقه ویژه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز گفت: رژیم بی کفایت آل سعود که حریم امن الهی را برای بندگان خداوند ناامن کرده اند نابود خواهند شد.

 

حجت الاسلام عظیم پناهی با بیان اینکه دولت عربستان سعودی موظف به پاسخگویی فاجعه منا است افزود: نبود مدیریت درست، بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود باعث شد تا جهان اسلام داغدار شود.

 

اجرای کلیپ، مدیحه سرایی، اجرای تواشیح و.. .از برنامه های جنبی این مراسم بود.

کد خبر 491087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha