اعزام نفر سوم مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد به مرحله کشوری به یاد حاج حسن دانش

خبرگزاری شبستان: مدیر کل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضمن گرامیداشت یاد قاری بین المللی استان یزد گفت: نفر سوم مسابقات قرائت مسابقات مدهامتان استان یزد، به منظور پاسداشت یاد حاج حسن دانش به مرحله کشوری اعزام می شود.

مجتبی میرزایی نسب، مدیر کل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: امسال بیش از 30 هزار نفر از فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این مسابقات شرکت می کنند که نفرات برتر هر استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی افزود: در بخش قرائت با توجه به تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند و در هر استانی نیز در بخش های مختلف این اعزام را خواهند داشت.

وی افزود: استان یزد با توجه به آمار کانون های فرهنگی هنری، مجاز به اعزام ۲ نفر در بخش کشوری به مسابقات بود اما با توجه به اهمیت توجه به قرآن و شهادت حاج حسن دانش، قاری بین المللی استان یزد در حادثه منا، نفر سوم مسابقات استانی یزد نیزبه یاد این استاد قرآنی به مسابقات کشوری اعزام می شود.

کد خبر 494355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha