مشتاقان ضریح مطهر امام حسین(ع) بشتابند

گارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع)14، 15 و 16 تیرماه به مدت سه روز برای زیارت مشتاقان باز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود پارچه باف، مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین(ع)از بازگشایی سه روزه کارگاه ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) در قم با هدف زیارت عاشقان آن امام همام خبرداد.

 پارچه باف افزود: کارگاه ساخت ضریح مطهر روزهای سوم، چهارم و پنجم شعبان همزمان با 14، 15 و 16 تیرماه به مدت سه روز بر روی علاقه مندان و زایران باز است. مردم شریف و عاشقان امام حسین(علیه السلام) می توانند در این سه روز از ساعت 9 صبح تا 21 برای زیارت این ضریح به کارگاه بروند.

پارچه باف اظهارداشت: همچنین همزمان با شب میلاد مسعود امام سوم شیعیان فرداشب در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین(علیه السلام) و کارگاه ساخت ضریح در مدرسه معصومیه جشن باشکوهی با حضور محبان آن حضرت برگزار می شود. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و برنامه های متنوعی در آن اجرا می شود.

مدیر پروژه ساخت ضریح امام حسین (علیه السلام) در قم اضافه کرد: تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود توسط گروه محراب و سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری از جمله برنامه های این جشن باشکوه است.

پارچه باف اظهار کرد: مداحی و مولودی خوانی از مداحان اهل بیت(علیهم السلام)، شعرخوانی توسط حمید برقعی و ارائه گزارشی از روند ساخت ضریح مطهر توسط حجت الاسلام نظری منفرد از دیگر برنامه های این مراسم است.

وی ضمن دعوت از همه علاقه مندان برای حضور در این مراسم افزود: این مراسم باشکوه به صورت زنده و مستقیم از شبکه های نور، شبکه سه سیما و شبکه خبر همچنین شبکه استانی پخش می شود.

پارچه باف با اشاره به روند روبه اتمام پروژه ضریح امام حسین(علیه السلام) عنوان کرد: پیکره ضریح صدردرصد خاتمه یافته است؛ تزئین داخل ضریح و گره چینی و خطاطی بیش از 80 درصد انجام شده است همچنین کار قلم زنی و ... نیز تمام شده است و امیدواریم طی دو سه ماه آینده از ضریح به صورت رسمی رونمایی و زمانی برای بازدید علاقه‌مندان در نظر بگیرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 49480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha