کارگاه آموزشی نقش زنان مسلمان در تحکیم بنیان خانواده برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر، کار گاه آموزشی با عنوان نقش زن مسلمان در تحکیم بنیان خانواده در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان این کارگاه آموزشی روز گذشته با حضور کارکنان زن آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

 

در این کار گاه آموزشی دکتر عاصمی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام)، به نقش مهم زنان در نهاد خانواده و کارکرد های اساسی خانواده و تفاوت های سبک زندگی اسلامی و شیوه مدرن و امروزی و ایجاد اضطرابهای گوناگون و اختلالات روانی متعدد آن پرداخت.

 

وی همچنین در ادامه به معرفی کتب دینی، روان شناسی و سلامت پرداخت و خواستار جایگزینی کتاب به جای موارد غیر ضرور در سبد خانوارهای ایرانی شد.

 

در ابتدای این کارگاه آموزشی لیلا حیدری مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش کردستان نیز هدف از برگزاری این کارگاه را یادآوری نقش حساس زنان در کانون خانواده به عنوان یکی از معروفات مهم و ارزشمند در هفته امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و گفت: این کارگاه های آموزشی با دعوت از اساتید برجسته در طول سال ادامه خواهد داشت. 

 

کد خبر 495579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha