پیکرهای پاک و مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بندرعباس تشیع شد

خبرگزاری شبستان: پیکرهای پاک و مطهر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور گسترده و پرشور مردم شهیدپرور در بندرعباس تشیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، عصر امروز آحاد مختلف مردم شهر بندرعباس اعم از پیر و جوان، نوجوان و حتی کودکان، زن و مرد با حضور در مراسم تشیع شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه شهدا تجدید میثاق کردند.

 

شهدا آمده بودند تا ما را از خواب غفلت بیدار کردند و بگویند که امروز نیز یزیدیان زمان بی کار ننشسته و با بوجود آوردن تکفیری هایی نظیر داعش و آل سعود به دنبال تحریف و نابودی اسلام ناب محمدی هستند.

 

غافل از اینکه با وجود ولی فقیهی که با درایت و تیزبینی که همانند امام سجاد(علیه السلام) با افشاگری به موقع و حساب شده خود، نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب می کند.

 

 

امروز مرزداران خلیج فارس با حضور حماسی خود نشان دادند که همچنان راه امام و شهدا را ادامه می دهند و در همه حال گوش به فرمان ولی امرشان هستند.

 

علی عسکری، یکی از فرهنگیان که به همراه خانواده خود در مراسم تشیع شهدا شرکت کرده بود، معتقد است: حضور در برنامه های گرامی داشت شهدا وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است.

 

وی افزود: اقتدار، امنیت، آسایش و سربلندی امروز ملت ایران مرهون جانفشانی شهیدان والامقام و صبوری خانواده های معظم شاهد است.

 

 

عسکری گفت: حضور شهدا باعث می شود تا بار دیگر عطر معنویت در فضای جامعه حاکم شود.

 

ام سلمه رییسی پور از دانشجویان بندرعباسی نیز با اشاره به اینکه با همکلاسی هایم در این مراسم شرکت کرده ام، عنوان کرد: ما هرچه داریم از شهداست، حضور امروز ما در مراسم تشیع، در واقع پاسداست مقام شامخ این کبوتران سبک بال است.

 

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نظام جمهوری اسلامی را در برابر مخاطرات احتمالی بیمه کرده است.

 

مراسم تشیع شهدای گمنام ساعت 15 از میدان امام خمینی(ره) «پارک شهید دباغیان» به سمت حسینیه عاشقان ثارالله برگزار برگزار شد.

 

 

پیکر مطهر یکی از شهدا ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ششم آبان در صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در بندرعباس به خاک سپرده می شود.

 

پیکرهای 2 تن از شهدای گمنام نیز ساعت 15 ششم آبان در محوطه مسجد امام رضا(علیه السلام) دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در ابتدای بلوار امام حسین(علیه السلام) خاکسپاری می شوند.

 

پیکرهای پاک سه تن از شهدا نیز روز پنجشنبه هفتم آبان به بخش سندرک شهرستان میناب منتقل می شود و پس از تشیع در این شهر تدفین خواهند شد.

 

گفتنی است؛ این شش شهید والامقام در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده اند و کوچکترین آن ها 18 سال و بزرگترین آنها نیز 21 سال سن دارد.

 

 

کد خبر 496884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha