مراسم تشیع یکی از شهدای گمنام از مقابل امامزاده سید مظفر(ع) آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با اشاره به میزبانی این استان از شش شهید گمنام، گفت: پیکر پاک یکی از این شهدا امروز در بندرعباس تشیع و به خاک سپرده می شود.

سجاد امیریان، مسئول امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس گفت: مراسم تشیع این شهید ساعت هشت صبح امروز از مقابل امامزاده سید مظفر(علیه السلام) به سمت ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان تشیع می شود.

 

وی افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام پس از تشیع، در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در بندرعباس خاکسپاری خواهد شد.

 

امیریان ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم استقبال و تشیع باشکوه شهدای گمنام در عصر دیروز، از آحاد مردم دعوت کرد در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.

 

وی ادامه داد: پیکر دو تن از شهدای گمنام نیز ساعت 15 امروز چهارشنبه پس از تشیع، مقابل مسجد امام رضا(علیه السلام) ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در ابتدای بلوار امام حسین(علیه السلام) به خاک سپرده می شوند.

 

مسئول امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: مراسم تشیع و تدفین سه شهید گمنام نیز ساعت 15 روز پنجشنبه در شهر سندرک شهرستان میناب با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 496905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha