رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی به دست مردم است

خبرگزاری شبستان:مدیر مؤسسه نهضت ملی صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی گفت: دولت تنها بخشی از مشکلات اقتصادی را می‌تواند حل کند که اخیرا نیز در این مسیر حرکت می‌کند، اما رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی به دست مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمود جانلو، مدیر مؤسسه نهضت ملی صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی امروز (11 آبان) در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در جهت فرهنگ سازی و مطالبه گری اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: هم دلی و همزبانی مردم ایران باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، به طوری که مردم همه همصدا و همنوا بودند و با دستان خالی و با وجود فقری که در کشور حاکم بود، توانستند بر استبداد و استکبار غلبه کنند.

 

مدیر مؤسسه نهضت ملی صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی اظهار داشت: مردم ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، مشکلات و سختی‌های و فشارها و جنگ تحمیلی را تحمل کردند و گوش به فرمان امام و رهبر خود بودند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جانلو گفت: امروز نیز مقام معظم رهبری (مد ظله) در رأس کار هستند که دردهای جامعه را می‌بینند و نسخه‌های مورد نیاز را تجویزی می‌کنند که یکی از نسخه‌ها اقصاد مقاومتی است.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله) در بیان اقتصاد مقاومتی، 24 بند را عنوان کردند که ما باید به آنها عمل کنیم تا بتوانیم مردم را با اقتصاد مقاومتی آشنا کنیم.

 

مدیر مؤسسه نهضت ملی صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی بیان داشت: دولت تنها بخشی از مشکلات اقتصادی را می‌تواند حل کند که اخیرا نیز در این مسیر حرکت می‌کند، اما رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی به دست مردم است

 

حجت الاسلام و المسلمین جانلو تأکید کرد: طلاب و دانشجویان در بحث مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه امروز اسراف در جامعه زیاد است، عنوان کرد: در جامعه باید فرهنگ سازی در جهت اصلاح الگوی مصرف صورت بگیرد، همچنین مردم باید به سوی کالاهای داخلی روی آورند.

 

مدیر مؤسسه نهضت ملی صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی یادآور شد: این مؤسسه به مدت یک سال و نیم است که در جهت اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در سرمایه‌های ملی به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند و اعضای آن به شدت از بازی‌های سیاسی به دور هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جانلو اظهار داشت: مؤسسه نهضت ملی صرفه جویی در سرمایه‌های ملی در مراکز استان‌ها و در دانشگاه‌های مادر در نظر دارد تا هسته‌هایی ایجاد کند تا از پتانسیل و ظرفیت دانشجویان در این زمینه استفاده کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: ما در زمینه نهضت صرفه جویی در سرمایه‌های ملی سعی داریم که همه با هم با یکدلی و همزبانی و به دور از مسائل حاشیه ای در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

کد خبر 497952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha