محفل انسی با قرآن در مسجد سادات عشره مبشره بانه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: محفل انسی با قرآن امروز (۲۰ آبان) با حضور اعضای کانون های مساجد، موسسات قرآنی، روحانیون مرکز بزرگ اسلامی، سازمان تبلیاغات و بسیج شهرستان بانه در راستای گرامیداست هفته قران و عترت در مسجد سادات عشره مبشره این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این آیین معنوی با اشاره به جایگاه و عظمت قرآن اظهار کرد: اجرای برنامه های قرآنی موجب حضور پرشور جوانان در عرصه فعالیت های قرآنی و گامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی است.

 

وی ادامه داد: جایگاه قرآن‌کریم آن‌قدر با عظمت است که در زمان نزول این کتاب الهی در شب قدر ملائکه به همراه جبریل برای مشایعت قرآن به زمین آمده و در این شب برای همه مومنان طلب مغفرت از درگاه الهی را داشتند.

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین با اشاره به هجمه های دشمنان گفت: امروز سه ستون از جامعه مورد هجوم دشمن است و دشمنان اسلام برای ضربه زدن به کیان جامعه اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

 

گلباغی، خانواده، مراکز آموزشی و الگوهای مورد اعتماد را از جمله کانون های هدف دشمنان برشمرد و افزود: دشمن در خانواده زن را بی ارزش می کند، حرمت مادر را می شکند، منزلت معلم و ماموستاهای دینی را کم می کند و در بخش الگوها حرمت نیاکان و تاریخ را زیر سوال می برد.

 

وی خواستار توجه اهالی قرآن به مسائل شد و برگزاری محافل انسی با قرآن کریم را موجب ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه دانست.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم از قاریان برجسته این شهرستان با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

 

کد خبر 500243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha