دیدار 34 نفر از حافظان و قاریان استان کرمان با رهبر فرزانه انقلاب

همزمان با اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف، 34 نفر از حافظان و قاریان برجسته استان کرمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف، 34 نفر از حافظان و قاریان برجسته استان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

 

حجت الاسلام سیدرضا فاطمی با اشاره به اینکه حمیده ایرانمنش، احسان سعید و هاشم سلطانی نژاد به عنوان حافظان کل قرآن کریم از استان کرمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، خاطرنشان کرد: بقیه دیدار کنندگان، برگزیدگان مسابقات ترتیل، قرائت و گروه های برگزیده تواشیح بودند.

 

وی رشد قابل توجه مسابقات قرآنی اوقاف از لحاظ کمی و کیفی طی سال های اخیر را مورد توجه قرار داد و افزود: در حالیکه سال گذشته تنها 120 مؤذن از سراسر استان در مسابقات شرکت کردند، اما در سال جاری تا کنون 350 مؤذن فقط از شهر کرمان داوطلب شرکت در مسابقات هستند.

 

سرپرست اداره فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، دیدار حافظان و قاریان برگزیده استان ها با رهبر معظم انقلاب را مایه تشویق، ترغیب و انگیزه آنان برای تداوم مسیر قرآنی خواند.

 

پایان پیام/

کد خبر 50036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha