نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم وارد بوشهر شد

عباس هاشمی نفر نخست بخش قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم وارد بوشهر شد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بوشهر مورد استقبال استاندار و سایر مدیران ارشد این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، عباس هاشمی نفر نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ظهر امروز (15 تیر) در جمع خبرنگاران با قدردانی از استقبال پرشور مسئولان استان بوشهر از وی، گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور 50 قاری از 61 کشور جهان هفته جاری در تهران برگزار شد.


وی افزود: این دوره از رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره‌های گذشته ارتقای قابل توجهی داشت و با لطف خداوند موفق به کسب رتبه نخست در بخش قرائت شدم.


وی گفت: بر اساس نظر یکی از داوران اهل مالزی سطح مسابقات این دوره نسبت به مسابقات دوره قبل در کشور مالزی بسیار بالاتر بود.
 

محمد حسین جهانبخش، استاندار بوشهر نیز در این آین آیین گفت: هاشمی فرزندی از تبار اهل بیت است که موجب افتخار برای ایران اسلامی و استان بوشهر شد.


وی افزود: هاشمی با شغل مقدس معلمی توانسته است افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی به‌دست آورد.


استاندار بوشهر تصریح کرد: این موفقیت از بسترهای دینی و ولایتمداری است که در بوشهر وجود داشته و جلوه‌های آن در آقای هاشمی نمایان شده است.


جهانبخش با بیان اینکه ایشان افتخاری ارزشمند معنوی برای استان بوشهر به‌دست آورد، گفت: همه ویژگی‌های مثبت و معنوی در وجود آقای هاشمی وجود دارد و افتخار ایشان انگیزه‌ای برای کودکان و نوجوانان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 50166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha