بیش از هفت هزار دانشجو و دانش آموز از خدمات کمیته امداد یزد بهره مند شده اند

خبرگزاری شبستان: سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان گفت: بیش از هفت هزار دانشجو و دانش آموز از خدمات کمیته امداد یزد بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، رضا زارع زاده، سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد امروز(۵ آذر) در کمیته امداد یزد با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان گفت: بیش از هفت هزار دانشجو و دانش آموز از خدمات کمیته امداد یزد بهره مند شده اند،امور فرهنگي يكي از محورهای اساسي فعاليتهای كميته امداد را تشكيل مي دهد و رسالت مهمي است كه اين نهاد در رابطه با افراد مورد حمايت و در كنار ساير خدمات خود به عهده دارد.

 

وي خاطرنشان کرد: امدادگران در کميته امداد در تلاش به منظور ارتقای سطح فرهنگي و سطح تحصيلي مددجويان اين نهاد هستند و پرداخت کمک هزينه تحصيلي به دانشجويان نيز در همين راستا انجام می شود.

 

زارع زاده، انجام مشاوره‌های فرهنگي به منظور ارتقاي سطح تحصيلی و جلوگيري از ترک تحصيل دانشجو، برگزاري دوره‌های آموزشی، برگزاری همايش های تحصيلی شغلي در راستاي کمک به راهيابی به دانشگاه ها، برگزاری اردوهای زيارتی-علمی و فرهنگی و پرداخت کمک هزينه آزمون های آمادگی کنکور برای دانش آموزان کنکوری را از اقدامات کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد براي دانش آموزان و دانشجويان تحت حمايت برشمرد.

 

سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: تا پايان سال 94 بيش از 24 ميليارد ريال در قالب خدمات فرهنگي برای مددجويان هزينه خواهد شد.

 

لازم به ذکر است هم اکنون هفت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات حمايتي کميته امداد استان يزد بهره مند هستند.

 

 

 

کد خبر 503605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha