بقای گروه گرایی با نظام توحیدی مهدوی چگونه ممکن است؟

مدیر کانون تخصصی مهدویت آرمان‌شهر مهدوی استان فارس از برگزاری سلسله همایش های ایده توحیدی همزمان با ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: در این همایش ها چگونگی بقای گروه گرایی با نظام توحیدی مهدوی بررسی می شود.


حجت‌الاسلام سعید عبداللهی، مدیر کانون تخصصی مهدویت آرمان‌شهر مهدوی استان فارس از برگزاری سلسله همایش های ایده توحیدی از نیمه شعبان به مدت دو هفته در این کانون خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: همایش ویژه شب نیمه شعبان با عنوان «از نظام جامعه مهدوی توحیدی تا امتداد نظام جمهوری اسلامی و تحقق نظام جامع مهدوی» با هدف تحلیل و بررسی دیدگاه های امام خمینی(ره) و روایاتی مرتبط با این موضوع 26 تیر از ساعت 18  تا 20 در کانون آرمان شهر مهدوی می پردازد.
وی با اشاره به همایش دیگری با عنوان «بقای گروه گرایی با نظام توحیدی مهدوی چگونه ممکن است؟» افزود: نظام سیاسی و حکومتی مبتنی بر توحید گرایی و نظام مهدوی بر اساس روایات و دیدگاه های ائمه معصومین(ع)، دوم مرداد از ساعت 18 تا 20 در کانون آرمان شهر مهدوی بررسی می شود.
مدیر کانون تخصصی مهدویت آرمان‌شهر مهدوی استان فارس یادآور شد: همایش «شخصیت شناسی شعب بن صالح» به عنوان یکی از یاران آخر الزمانی حضرت مهدی (عج) با هدف آشنایی با سیره یاران حضرت و شناخت فتنه های آخر الزمانی 9 مرداد از ساعت 18 تا 20 در کانون آرمان شهر مهدوی برگزار می شود. در این همایش دیدگاه امام خمینی (ره) و بحث شرک توحیدی و توحید کاربردی مهدوی و به ویژه نحوه نگاه توحیدی مهدوی‌گرا تبیین و بررسی می شود. 

مدیر کانون تخصصی مهدویت مهدویت آرمان‌شهر مهدوی استان فارس با اشاره به اینکه همایش «یگانگی تعریف امام خمینی(ره) از مفهوم توحید با تعریف حضرت مهدی(عج)» نیز 16 تیر در این کانون برگزار شد، بیان کرد: در این همایش به تبیین دیدگاه امام خمینی (ره) و بررسی شرک توحیدی و توحید کاربردی مهدوی و دیدگاه مدعیان دروغین مهدویت پرداخته شد.
وی پیرامون برنامه هایی که در طول سال در این کانون برگزار می شود، گفت: هر ماه همایشی مهدوی و توحید محور در این کانون برگزار می‌شود و در این سلسله همایش‌ها به موضوعاتی همچون خانواده مهدی‌گرا، نظام سیاسی مهدی‌گرا، نظام اقتصادی مهدی‌گرا و بسیاری عنوان‌های دیگر مرتبط با موضوع مهدویت پرداخته می شود.

مدیر کانون آرمان‌شهر مهدوی با اشاره به سایر موضوعات مطرح شده در جلسات این کانون یادآور شد: توحیدشناسی و شرک‌شناسی تخصصی، مصداق‌شناسی توحید و شرک کاربردی، زندگی فردی و اجتماعی مهدی‌گرا از دیگر موضوعات مورد توجه در نشست های کانون است که تاکنون در طول سه سال گذشته 150 جلسه پیرامون مباحث خانواده برگزار و در آن به شکل کاربردی به مباحثی چون عشق توحیدی و نفرت و مسایل خانواده مهدی‌گرا پرداخته شده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 50415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha