توجه به اجرای منویات رهبری مهمترین کار حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان:مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه توجه اجرای منویات رهبری مهمترین کار حفاظت محیط زیست است گفت: ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست و مدیریت هماهنگ منابع حیاتی از جمله محورهای ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، در جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست استان، ضمن تأکید بر اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری در استان، گفت: بیانات ایشان در 17 اسفند 93 موج جدیدی در نحوه برخورد با مسائل زیست محیطی در کشور ایجاد کرده است و هم اکنون ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست، نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر در حوزه محیط زیست کشور خواهد بود.

 

وی با تأکید بر فرا بخشی بودن مسائل محیط زیست، افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال و عزم مردم و مسئولان بر همدلی و همگرایی بیشتر، این سیاست‌های کلی نقطه عطفی در نحوه تعامل بخش‌های مختلف دولتی محسوب می‌شود.

 

احمدی بررسی وضعیت مناطق تحت مدیریت استان در راستای جلوگیری از تصرف عدوانی و زمین خواری را از دیگر مباحث مهم دانست و با اعلام آمادگی مسئولان در رفع مشکلات حقوقی و رفاهی کارکنان حفاظت محیط زیست، تصریح کرد: آگاهی بخشی به مردم و پاسخگویی به آن‌ها باید سرلوحه کار مأموران اجرایی و کارکنان این اداره کل قرار گیرد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون ارتباط الکترونیکی بین کلیه واحدها و ادارات شهرستانی با مرکز استان برقرار شده است.

 

خاطرنشان می شود: ایجاد نظام یکپارچه ملی محیط زیست، مدیریت هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی، جرم انگاری تخریب محیط زیست، تهیه اطلس زیست بوم کشور، تقویت دیپلماسی محیط زیست، گسترش اقتصاد سبز و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی از جمله محورهای ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اسفندماه سال گذشته بوده است.

 

کد خبر 505286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha