سایت خدمات رسانی شهرداری تهران در مرز شلمچه همچنان فعال است

خبرگزاری شبستان: معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶ اعلام کرد با توجه به جمع شدن سایر موکب ها در مرز شلمچه و برودت هوا و بازگشت زایرین مراسم اربعین حسینی، سایت شهرداری تهران بطور شبانه روزی به ارائه خدمات مشغول خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با اشاره به وضعیت منطقه شلمچه گفت: موقعیت شهید همدانی در مرز شلمچه همچنان فعال است و با توجه به برودت هوا و جمع شدن سایر موکب ها و همچنین  حجم گسترده  زوار مراسم اربعین کلیه امکانات جهت رفاه حال زائرین فراهم شده است.

وی افزود: تهیه وتوزیع غذای گرم را در طول شبانه روز در دستور کار قرار داده ایم و با توجه به سرمای هوا و نبود سایر موکب ها و بر اساس نظر شهردار محترم منطقه ، سایت شهرداری تهران در شلمچه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خدامی افزود: با همکاری تیم آتش نشانی مستقر در سایت چادرهای اسکان زائرین همچنان پذیرایی خواهند داشت و وسائل گرمایشی نیز تامین شده است. همچنین واحد سیار بانک شهر به خدمات دهی ادامه خواهد داد و دو ستاد راهنمای زوار و گمشدگان نیز همچنان در مرز مستقر هستند.

مدیر اجرایی موقعیت شهید همدانی گفت: کلیه امکانات برای استراحت زائرین فراهم است و خادمین زوار در شهرداری منطقه 6 تا پایان بازگشت زائرین عزیز اربعین حسینی در مرز شلمچه حضور خواهند داشت .

کد خبر 505452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha