جلسه هیئت نظارت کانون های مساجد شهرستان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جلسه هیئت نظارت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان یزد با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد و رئیس اداره ارشاد شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جلسه هیئت نظارت کانون های مساجد شهرستان یزد امروز(24 آذر) با حضور محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد و هادی ورشویی، رئیس اداره ارشاد شهرستان یزد برگزار شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت وجود رابطین در شهرستان های استان یزد در حوزه کانون مساجد گفت: نداشتن رابط منطقه ای در شهرستان یزد ممکن است تا نتوانیم حقوق شهرستان های دیگر را به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: در این راستا اداره ارشا شهرستان یزد می تواند با تعیین رابط در کانون های مساجد در زمینه کانون های مساجد شهرستان یزد فعالیت کند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد تصریح کرد: تشکیل گروه های حرفه ای برای بخش های مختلف، گروه سروه، مجری، گروه تئاتر، فیلم برداری از جمله ظرفیت های کانون های مساجد شهرستان یزد است که به خوبی می توان از انها استفاده کرد.

رستگاری تصریح کرد: با توجه به گسترش فعالیت ها در استان، ما بیش از 500 پایگاه اوقات فراغت به همراه گزارش فعالیت های آنها داریم و در این زمینه نیز بیش از 240 کتابخانه به صورت فال در کانون های مساجد یزد وجود دارد.

وی ادامه داد: اولین و بهترین ناظر در مساجد امامان جماعت هستند و می توان با هماهنگی آنها بسیاری از فعالیت های فرهنگی را با کیفیت انجام داد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: بیش از 740 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد در بیش از 2 هزار مسجد ظرفیت خوبی برای فعالیت است که باید آنها را مورد توجه قرار دهیم.

هادی ورشویی، رئیس اداره ارشاد شهرستان یزد نیز در این نشست گفت: هدف ما در ارشاد شهرستان یزد کمک به فعالیت های فرهنگی در کانون های مساجد است و با توجه به ظرفیت های مناسب در این بخش می توانیم برنامه ها را با کیفیت بسیار بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: سیستم فکری و اولویت ما در زمینه برعهده گرفتن فعالیت های اجرایی و رفع مشکلات مردم است و امیدواریم با استفاده از کانون های مساجد شهرستان یزد بتوانیم در این زمینه فعالیت های مناسبی داشته باشیم.

رئیس اداره ارشاد شهرستان یزد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما فعالیت در حوزه کانون مساجد و شناسایی ظرفیت ها است  که امیدواریم بتوانیم آن را داشته باشیم.

کد خبر 507769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha