هدایت دانش آموزان به شیوه های آموزشی وپژوهشی/دشمن به دنبال غالب کردن فرهنگ بیگانه است

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: در حال حاضر تلاش دشمنان این است که با هجوم فرهنگی و برنامه ریزی های لازم دانش آموزان را از مسیر پیشرفت بازدارند و فرهنگ بیگانه خود را در جوامع اسلامی رواج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مرضیه گرد، معاون وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز (25 آذر) در مراسم افتتاح نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کرمانشاه، اظهار کرد: دانش آموزان باید با آسیب های اجتماعی به عنوان یک عامل تهدید کننده آشنا باشند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر تلاش دشمنان این است که با هجوم فرهنگی و برنامه ریزی های لازم دانش آموزان را از مسیر پیشرفت بازدارند و فرهنگ بیگانه خود را در جوامع اسلامی رواج دهند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین توسط مدیران و هدایت دانش آموزان با راهنمایی آنها در بحث های تربیتی، آموزشی و پرورشی، ادامه داد: باید در مقابل آنهایی که قصد نفوذ به داخل کشور و افکار جوانان را دارند ایستادگی کرد.

 

به گفته گرد، مردم استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کردند همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه های دشمن ایستاده و با برهم زنندگان آرامش درونی کشور مقابله خواهند کرد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آینده کشور در دست دانش آموزان نسل کنونی است، بنابراین معلمان باید در راستای سند تحول بنیادین به عنوان یک حیات طیبه تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر سند تحول بنیادین تأکید دارند، اضافه کرد: مدیران و مربیان آموزشی باید در این راستا دانش آموزان را به شیوه های آموزشی و پژوهشی هدایت کنند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: استان کرمانشاه دارای استعدادهای و ظرفیت های بسیار مناسبی در زمینه اشتغال و صنعت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

کد خبر 507947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha