برگزاری مسابقه " بهترین جشن نیمه شعبان بدون آسیب" در گیلان

مسئول کانون تخصصی مهدویت کانون های مساجد گیلان از برگزاری مسابقه بهترین جشن نیمه شعبان بدون آسیب همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه در استان خبر داد.

محمدرضا عوض نیا، مسئول کانون تخصصی مهدویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و برگزاری جشن های نیمه شعبان، مسابقه بزرگ برگزاری بهترین جشن نیمه شعبان بدون آسیب در سطح شهرستان های استان گیلان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه، برپایی جشن های متفاوت و نو که علاوه بر شادی به نکات مفهومی مهدویت و انتظار توجه شود، است، تاکید کرد: سال هاست که برگزاری جشن های مفهومی در نیمه شعبان به ندرت دیده می شود.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه نباید تنها به پذیرایی و پایکوبی در جشن های مهدوی اکتفا کنیم، تصریح کرد: توجه به سخنرانی و بازخورد کیفی همایش و جشن های مهدوی از ویژگی های یک جشن امام زمانی(عج) است.

 

عوض نیا با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم هیئت ها، مساجد و گروه های مذهبی آزاد است، خاطرنشان کرد: مسئول برگزاری جشن مهدوی باید فیلم مراسم برگزار شده را در قالب لوح فشرده تا یک هفته بعد از نیمه شعبان به دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تحویل دهند.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اذعان کرد: با بررسی فیلم های مراسم جشن میلاد امام عصر(عج)، به بهترین های برگزاری جشن ها، جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 50917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha