عدم شناخت کامل امام زمان(عج) عامل ترویج خرافات است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با اعضای ستاد شعبانیه استان اصفهان بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن اعیاد ماه شعبان تأکید کرد و گفت: عدم شناخت کامل امام زمان(عج) عامل ترویج خرافات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان  امروز "19تیر" در دیدار با اعضای ستاد شعبانیه استان اصفهان بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن اعیاد ماه شعبان به ویژه ولادت حضرت بقیه الله(عج) تأکید کرد و گفت: عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) در برگزاری مراسمات عزاداری و اعیاد به صورت مردمی به بهترین شکل به نمایش گذاشته می شود، لذا تلاش کنید که از ظرفیت اصناف و خود مردم استفاده شود.

 

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: وقتی هر خانواده برای مراسم های مذهبی اقدام به نصب پرچم می کند فرهنگ ابراز عشق و ارادت به اهل بیت(ع) را در فرزندان خود پایه ریزی می کند.

 

وی از اقدامات بنیاد فرهنگی المهدی(عج) تقدیر کرد و گفت: این بنیاد با چاپ کتاب و تربیت اساتید برجسته اقدامات موثری در راستای شناخت امام زمان(عج) انجام داده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حساسیت موضوع مهدویت گفت: بیشتر انحرافاتی که در بین شیعیان رواج پیدا کرده است به عدم شناخت کامل از حضرت مهدی(عج) برمی گردد.

 

وی تصریح کرد: در روایات داریم که در دوران آخر الزمان(عج) اگر کسی ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را داشت او را انکار کنید لذا اگر ما روحانیون توانسته بودیم این روایت را در بین مردم جا بیندازیم، امروز بسیاری از فتنه ها به نتیجه نمی رسید و حتی فرقه بابیت نیز به وجود نمی آمد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد به پیچیدگی مباحث مربوط به مهدویت تأکید کرد و گفت: ویژگی های شخصیتی، احکام پیرامون امام زمان(عج) و علائم ظهور حضرت بسیار پیچیده است و می طلبد که ادارات و ارگان ها با دعوت از اساتید برجسته پرسنل خود را آموزش دهند.

 

وی اظهار داشت: همه ما به ظهور هر چه نزدیک تر امام زمان(عج) امید داریم اما بدانید تا زمانی که مردم به بلوغ فکری نرسند و با هر شبهه و فتنه تغییر روش دهند، امام زمان(عج) ظهور نخواهد کرد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 50990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha