برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در بقاع شاخص ماسال

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف وامورخیریه ماسال گفت: جشن بزرگ میلاد پیامبر(صلی‌الله علیه وآله) در بقاع شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

حمید رحیمی، رئیس اوقاف وامور خیریه ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: این هفته نماد برادری و برابری مسلمانان و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه جمعیت بالای مسلمانان در جهان یک سرمایه بزرگ است، افزود: حفظ اخوت و برادری در بین مسلمانان، لازمه حفظ دین مبین اسلام است.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه ماسال با بیان اینکه این نهاد در هفته وحدت برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد، گفت: در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

 

رحیمی تصریح کرد: قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(صلی‌الله علیه وآله) از راه دور و قرائت زیارت امام صادق(علیه‌السلام) در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص این شهرستان طنین انداز می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام(صلی‌الله علیه و آله وسلم) و حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام) با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در ماسال است.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه ماسال اظهار کرد: دعوت از شاعران آئینی و ولایی برای برگزاری میلاد پیامبر(صلی‌الله علیه و آله وسلم) و امام صادق(علیه‌السلام)، دعوت از سخنرانان شاخص و توانا برای ارائه سخنرانی حول محور سیره اهلبیت(علیه‌السلام) و ایجاد بصیرت بین مردم از دیگر برنامه‌های هفته مذکور است.

 

رحیمی افزود: از مداحان و ذاکرین اهل بیت(علیه‌السلام)برای مولودیخوانی در بقاع متبرکه و پرهیز از ارائه مطالب تحریف شده و غلوّ آمیز دعوت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه قرائت دعای پر فیض توسل در جوار آستان مقدس و نورانی امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است، گفت: همزمان با این هفته در سطح بقاع متبرکه آذین بندی صورت می‌گیرد.

 

رئیس اوقاف وامورخیریه ماسال با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی تصریح کرد: سلسله نشستهای سیاسی، مذهبی با عنوان (9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت و ولایت) در آستان مقدس و نورانی امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت برگزار می‌شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: از كارشناسان و اساتید دانشگاه، حوزه و سخنرانان برجسته انقلابی، آشنا به امور رسانه و جنگ نرم جهت ایراد سخنرانی همراه با جلسه پرسش و  پاسخ جهت آگاهی بخشی به عموم مردم دعوت می‌شود.

 

وی ازگروههاي مختلف مردم اعم از دانشجو، بسيجي، طلبه و ...برای حضور در مراسم 9 دی دعوت و اظهار کرد: نماز جماعت در شب و روز میلاد حضرت محمد(صلی‌الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) و روز نهم دی به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 510824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha