بصیرت و صداقت یکی از مهم ترین عوامل ظهور حماسه ۹ دی بود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد يكی از مهم‌ ترين عوامل ظهور حماسه ۹ دی را بصيرت و صداقت در نيت مردم دانست و افزود: حماسه مردم ایران در این روز باید به نسل های بعدی منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (6 دی) در نشست کمیته مراسم حماسه 9 دی، میلاد حضرت محمد (صل الله علیه و آله)، امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت را تبریک گفت.

وی در ادامه به اهمیت حماسه 9 دی سال 88 اشاره کرد و گفت: حماسه 9 دی یکی از برهه های حساسی بود که اگر بیشتر از 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نباشد، کمتر نیست.

جنتی پور، افزود: بصيرت يک شاخص و راهنما برای انسانها در مسير زندگی است که هم در تشخيص معيارهای حق و باطل کمک می کند و هم مسير را به صورت شفاف نشان می دهد.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد راه رسيدن به بصيرت را يک معرفت عميق دانست و گفت: جامعه ای که بصيرت داشته باشد، پشت سر شاخص های توصيف شده در نظام ولایی حرکت می کند و به هنگام بروز فتنه ها، پشت سر رهبری قرار می گيرد.

وی يكی از مهم‌ ترين عوامل ظهور حماسه 9 دی را بصيرت و صداقت در نيت مردم دانست و اظهار داشت: حماسه مردم ایران در حماسه 9 دی باید گرامی داشته شده و به نسل های بعدی منتقل شود.

جنتی پور یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه را انجام فعالیت های فرهنگی در راستای گرامی داشت این روز تاریخی برشمرد و یادآور شد: تهیه پلاکارد و نصب در سردر ادارات و بقاع متبرکه از جمله برنامه هایی است که این اداره کل در دستور کار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان مرکزی 50 هزار جلد کتابچه کوچک به مناسبت حماسه 9 دی چاپ کرده است، افزود: بیش از یک هزار و 500 جلد از این کتابچه ها در سطح ادارات استانی و شهرستانی در حال توزیع است.

جنتی پور گفت: همکاران این سازمان در استان و شهرستان آماده هرگونه همکاری با ادارات و نهادهای مسئول در زمینه برگزاری بزرگداشت حماسه 9 دی ماه هستند.

 

 

کد خبر 511036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha