هفته نکوداشت رشت فرصتی برای پرداختن به مطالبات مردم است

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: هفته نکوداشت شهر رشت فرصت خوبی برای پرداختن به مطالبات مردم شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، فاطمه شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهر رشت در صد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی این شهر که امروز(6 دی) در محل این شورا برگزار شد با اشاره به آغاز هفته نکوداشت شهر رشت، اعلام کرد: نگاه شورای اسلامی اسلامی دوره چهارم به شهر رشت نگاه جدید و ویژه‌ای است.

 

رئيس كميسيون بهداشت، محيط زيست و خدمات شهری شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: نگاه ویژه متولیان فرهنگی مدیریت شهری به ظرفیت‌ها و داشته‌های رشت باید مورد توجه بیشتر نمایندگان مجلس شورای، مسئولان استان و کشور هم باشد.

 

شیرزاد افزود: هفته نکوداشت شهر رشت فرصت خوبی برای پرداختن به مطالبات مردم شهر بوده تا مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف از مسئولان استان و کشور مطالبه شود و به این شکل به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 

وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان فرهنگی شهر و استان شناساندن هویت فرهنگی و دینی به شهروندان است.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: بسیاری از داشته‌های ما در شهر رشت به عنوان سرمایه‌های شهروندان محسوب می‌شود و باید بتوانیم این داشته‌ها و در راس آنها هویت دینی و فرهنگی را زنده نگه داریم و احیا کنیم.

 

 شیرزاد با بیان اینکه امروز به عنوان شهر باران‌های نقره در هفته نکوداشت شهر رشت نامگذاری شده است، اعلام کرد: مردم حضور پررنگ تری در برنامه‌های متنوع فرهنگی هفته نکوداشت شهر داشته باشند.

 

وی از برگزاری 30 برنامه فرهنگی، اجتماعی، دینی و موضوع ایثار و شهادت خبرداد و گفت: این برنامه‌ها با مشارکت هنرمندان، مسئولان شهرداری رشت، شورای اسلامی شهر، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سمن‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات برگزار می‌شود.

 

رئيس كميسيون بهداشت، محيط زيست و خدمات شهری شورای شهر رشت، اجرای تئاتر خیابانی، موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی و نمایشگاه سوغات گیلان را از دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت شهر رشت برشمرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و ویژه برنامه‌های فرهنگی و گردشگری و عصری با شعر با موضوع پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) بخشی دیگر از این برنامه‌ها است.

 

شیرزاد تصریح کرد: هفته نکوداشت شهر رشت اتفاق بسیار خوبی است که نشاط اجتماعی را در جای جای شهرمان ایجاد کند.

 

 وی در بخشی دیگر با اشاره به افتتاح هفتمین بازارچه میوه و تره بار با مشارکت بخش خصوصی در خیابان شهدای رشت، گفت: بازارچه‌های محلی در ایجاد دسترسی مردم به ارزاق عمومی موثر بوده و کاهش سفرهای درون شهری را موجب می‌شود.

 

 عضو شورای اسلامی شهر رشت کرد: بازارچه‌های خصوصی در ساماندهی دستفروشان و ایجاد اشتغال به شهروندان نقش مهمی ایفا می‌کند.

کد خبر 511052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha