منتظر واقعی ظهور امام زمان، الگوی یک انسان کامل است

امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: منتظران واقعی امام زمان با الگو شدن در همه زوایای زندگی شخصی و اجتماعی در جهت ایجاد یک جامعه آرمانی و آماده ظهور امام عصر تلاش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین وحید مهری، امام جمعه شهرستان فاریاب به خبرنگار شبستان گفت: منتظر واقعی همه رفتار، حرکات و کردارش حکایت از انتظار دارد و این رفتار و کردار در جامعه الگو و زمینه ساز جامعه آرمانی در عصر غیبت می شود.

 

حجت ااسلام مهری خاطر نشان کرد: در همه جوامع و ادیان مردم مذهبی طبق بشارت های پیامبران و دستورات دینشان منتظر یک منجی و عدالت گستر هستند و برای آمدن و برقراری عدل دعا می کنند، اما یک منتظر مسلمان و شیعه، ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فردی دارد که الگوست.

 

وی گفت: منتظر واقعی امام زمان قبل از اینکه خواسته های شخصی خود را بخواهد، در مناجات ها فرج امام زمان را در خواست می کند و در حقیقت صلاح کل دنیا را بر مصالح خود ترجیح می دهد.

 

امام جمعه فاریاب،  این اعتقاد خرافی که برای ظهور امام زمان باید جهان پر از ظلم و ستم شود را دور از اعتقادات منتظران واقعی امام عصر دانست و گفت: منتظران واقعی در جهت ایجاد جامعه ای امن و ایده ال برای حکومت منجی عالم بشریت تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام مهری از همه دست اندر کاران جشن های نیمه شعبان خواست با توجه به هجمه های فرهنگی و مذهبی که افکار و اندیشه ها را نشانه رفته اند، سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) را به یک همایش بزرگ برای نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلامی و مهدوی تبدیل کنند تا بتواند به همه شبهات پاسخ دهد و از سخنرانان خواست مسئله مهدویت را برای همه روشن کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 51108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha