ایام شعبانیه، ایام جشن و سرور اهل بیت است

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سروش آمل، ایام شعبانیه را ایام جشن و سرور اهل بیت دانست و گفت: در زمان غیبت امام معصوم اطاعت از ولایت فقیه بر همگان واجب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آمل، سیدحسن رسولی فرد، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل، امروز (20 تیر) در سلسه نشست تصمیم‌گیری چگونگی بهتر برگزار شدن جشن های شعبانیه در جمع فعالان کانون فرهنگی مساجد استان گفت: ماه شعبان با ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) آغاز می‌شود و آنها از پرچمداران بزرگ عرصه عاشورا بودند.

 

وی ادامه داد: نهضت کربلا و حرکت کاروان بعد از عصر عاشورا، بزرگ ترین درس تاریخ را به مسلمانان داد که از لحظه به لحظه آن می‌توان درس شجاعت، استقامت، ایستادگی مقابل ظالم با توکل به خدا، شهامت، صبر و بردباری، اطاعت از ولایت و امامت، رستگاری و طاعت را آموخت.

 

رسولی فرد با اشاره به جشن ولادت امام زمان(ع) گفت: درزمان غیبت امام معصوم اطاعت از ولایت فقیه بر همگان لازم و واجب است و این امر خود از اوامر دستور داده شده توسط اهل بیت و معصومین است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری سروش مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل با اشاره به روز جوان یادآور شد: روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به روز جوان نامگذاری شده است که باید جوانان ما با الگوبرداری از جوان کربلا با مطالعه زندگی و رفتار و کردار آن حضرت، زندگی خود را با امامان و اهل بیت تنظیم کنند تا در دنیا سربلند و در آخرت رو سفید باشند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 51115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha