اعدام شیخ نمر عاملی برای نابودی آل سعود است/اعلام انزجار مسلمانان از اقدامات جنایتکارانه استکبار

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسلام آباد غرب، ابراز کرد: شهادت شیخ نمر مصیبت بزرگی دیگر برای جهان اسلام است و حکومت های ظالم باید بدانند اقدامات جنایتکارانه آنها زیر پرچم "هیهات من الذله" نابود خواهد شد.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه اسلام آباد غرب، با تسلیت اعدام مجاهد فی سبیل الله روحانی مبارز آیت الله شیخ نمر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: آل سعود اعدام شیخ نمر را باید عاملی برای نابودی خود بداند.

 

وی، ابراز کرد: اقدام جنایتکارانه آل سعود دست آمریکای استکبار و رژیم صهیونیستی را رو کرد و دلیلی بر بی کفایتی آل سعود برای اداره حرمین شریفین است.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب، با بیان اینکه مسلمانان شیعه و سنی سراسر جهان انزجار خود را از وهابیت در این اقدام استبدادی محکوم می کنند، افزود: مسلمانان باید در این راستا سکوت نکرده و انزجا خود را اعلام کنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور، ادامه داد: شهادت شیخ نمر مصیبت بزرگی دیگر برای جهان اسلام است و حکومت های ظلم باید بدانند اقدامات جنایتکارانه آنها زیر پرچم "هیهات من الذلة" نابود خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول، در تاریخ اسلام علمای دیگری برای مبارزه با استکبار به شهادت رسیده اند و شیخ نمر نیز عالم مبارز در برابر زیاده خواهی های استکبار بود.

 

وی، با بیان اینکه شیخ نمر نتوانست جنایت های بزرگ آل سعود را تحمل کند، افزود: این عالم گرانقدر با ایستادگی در برابر استکبار با جسارت بسیار، جنایت های سران استکبار را افشا کرد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب، اضافه کرد: آل سعود با اعدام شیخ نمر آوازه حقیت گویان جهان اسلام را به خیال خودش قطع کرده است، اما باید بداند که همواره تاریخ اسلام مبارزانی همچون شیخ نمر را در دل خود پرورش می دهد.

 

حجت الاسلام محمدی پور، گفت: سران استکبار و رژیم جنایتکار آل سعود نتوانست صدای آزادی خواهی و حقیت گویی آیت الله شیخ نمر را تحمل کند و با پرونده سازی های مکرر ایشان را به اعدام محکوم کرد.

 

کد خبر 512367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha