تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مسئول دبیرخانه مساجد خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از مسئول دبیرخانه مساجد خراسان شمالی که در راستای فعالیت های حوزه فرهنگ  و آموزش به ویژه در عرصه سواد آموزی منشا خدمات ارزنده ای بوده، تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن تقدیر نامه «علی باقرزاده» معاون وزیر آموزش و پرورش و  رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور خطاب به «هاشم شیرازیان» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی آمده است: حمد و سپاس خدای سبحان را که افتخار خدمت در نظامی را عطا نموده اید که از نعمات خداوندی است و مسند خدمتگزاری در تمامی عرصه هایش توفیقی والاست.

 

از آنجا که جنابعالی به لطف و عنایت خداوند متعال در حوزه فرهنگ و آموزش به ویژه در عرصه سواد آموزی منشاء خدمات ارزشمندی بوده اید، بدینوسیله از زحمات و تلاش های صادقانه شما تقدیر و تشکر می نمایم.

 

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین گرده است، با همدلی و مساعی شما عزیزان و با به صفر رساندن بیسوادی در گروه هدف، حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران متجلی شود.

کد خبر 512641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha