دادگاه بين المللي قتل حريري، جنگ موذيانه اسراييل عليه لبنان

بين الملل: دادگاه بين المللي ناکارآمد قتل حريري شکل ديگري از جنگ اسراييل عليه لبنان است که به حمايت هاي آمريکا تکيه کرده است.

خبرگزاري شبستان، سفرهاي پي در پي مقامات آمريکايي همچون هيلاري کلينتون وزير امور خارجه اين کشور به لبنان طي ماه هاي اخير، از پايه به هدف ايجاد اغتشاش و بي ثباتي داخلي لبنان است که دولت آمريکا در پس آن قصد دارد با درگير کردن احزاب داخلي لبنان و در راس آن حزب الله دستان آلوده به خون ارتش صهيونيستي (تسهل) را که به قتل رفيق حريري، نخست وزير سابق لبنان است بشويد.

سياست آمريکايي – صهيونيستي اکنون تخريب ثبات داخلي لبنان است و دادگاه بين المللي رسيدگي به قتل رفيق حريري دراين زمان مسند مناسبي است که اين سياست زيرکانه آن را نشانه گرفته است.

آمريکا و رژيم صهيونيستي با خريد دادگاه بين المللي که تنها نامي فريب دهنده دارد، قصد دارند به هر بهايي حتي به قيمت تنش داخلي لبنان پاي رژيم صهيونيستي را از قتل حريري بيرون بکشند.

چرا که با برملا شدن اسنادي که اخيراً سيدحسن نصرالله دبيرکل حزب الله آشکار کرد اين دو يار قسم خورده خود را در معرکه اي نيافتند که رهايي از آن امري سخت و بعيد مي نمايد.

رسوا شدن رژيم صهيونيستي با معرفي شاهدان دروغين به دادگاه بين المللي، کشف و معرفي جاسوسان اين رژيم که در شبکه مخابراتي لبنان هنگام قتل رفيق حريري نفوذ کرده اند، رو شدن فيلم هلي کوپترها و هواپيماهايي که درست در زمان قتل بر آسمان لبنان تردد مي کردند و کشف اسنادي که حاکي از حضور افسران صهيونيستي در تمام لحظات پيش و بعد از قتل حريري بود، مقامات صهيونيستي و آمريکايي را بر آن داشت تا براي فرار از اين مهلکه، در پي به پا کردن آتش بلوا در ميان احزاب لبنان باشند.

ترفند ديگري که آمريکا و رژيم صهيونيستي به اتفاق به راه انداختند در قدم اول متهم کردن سوريه به اين قتل و يا ارتباطات مشکوک حزب الله و سوريه بود که درست در زمان رسوايي ارتش صهيونيستي هويدا مي شد.

به اين ترتيب هربار که مدرکي مستدل عليه تسهل روي ميز دادگاه بين المللي گذاشته مي شود، اين رژيم به گونه اي با دور زدن قاضي دادگاه، بهانه اي عليه حزب الله مي بافت و سر هم مي کرد تاريخ لبنان پيش از اين نيز يکبار چنين تجربه تلخي را در خاطر خود ثبت کرده است.

آن زمان که محققان تسهل به يک کلينيک زنان در لبنان يورش بردند و به زور پرونده 17 زن بيمار در سال 2003 را ربودند.

اين بيماران همگي دختران، خواهران و زنان رهبران حزب الله بودند که تسهل براي پيشبرد مقاصد صهيونيستي دست به ربودن آنها زد.

و پس از ماهها شکايت و پيگيري، دادگاه صوري بين المللي اي تشکيل شد که از پيش مقامات آمريکايي و صهيونيستي آن را خريده بودند و رهبر هوشيار حزب الله سيدحسن نصرالله در همان زمان اظهار کرد: اگر به فعاليت ها و نتايج کار گروههاي بين المللي اکتفا کنيم همان نتيجه دروغين را کسب خواهيم کرد که بازرسان بين المللي در سال 1990 در شناسايي تسهيلات نظامي عراق به دست آوردند.

به گزارش روزنامه لورنيت – لوژور، بازي کثيف صهيونيستي بار ديگر به شکل جنگي متفاوت به سراغ لبنان آمده است.

تخريب چهره لبنان در منطقه و متشنج کردن روابط اين کشور با کشورهاي همسايه، تدابير شومي است که امروز آمريکا و رژيم صهيونيستي پيش گرفته اند.

تا به لطف آن، ثباتي را که لبنان به آن دست يافته نابود کنند و جنگي را نه با توپ و تانک بلکه با ايجاد اختلاف هاي دروني خلق کنند.

اما خوشبختانه، هوشياري مقامات لبنان در هموار کردن راههاي ارتباطي سياسي با کشورهاي همسايه که در گام نخست به سوي کشور سوريه هموار شد اين خوابهاي پوچ را به کابوس تبديل کرده است.

سفر اخير رييس جمهوري ايران به لبنان برخلاف همه تهديدات، گمانه زني هاي غلط مقامات غربي، موفقيت بزرگ خاورميانه محسوب شد که زير پاي لبنان و حزب الله را بر زمين محکم وحدت و قدرت استوار کرد.

اگر دادگاه بين المللي حريري نيز با ترفندهاي آمريکا و رژيم صهيونيستي کم کم به سکوت و خاموشي بگرايد باز هم چشم بيناي مجامع عمومي آگاه به مدارکي هستند که بي هيچ اغراقي عليه تسهل افشا شد و عدم اعتراض سازمان ها و نهادهاي بين المللي هرگز نمي تواند حقيقت جنايتکاري اين رژيم را که همواره به ديوار پرحيله آمريکا تکيه کرده، مخفي و از ذهنها پاک کند.

پايان پيام/

 


کد خبر 513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha