آمیزه‌ای از هنر، تعهد و ایمان آثار ارزشمندی را رقم می‌زند

خبرگزاری شبستان:حجت‌الاسلام دانشی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های هنری می‌تواند استعدادهای این حوزه را هدایت کند، گفت: وقتی هنر عکاسی در کنار ارزش‌های دینی قرار می‌گیرد، آمیزه‌ای از هنر، تعهد و ایمان می‌تواند آثار ارزشمندی را رقم بزند.

به گزارشخبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  امروز (16 دی) در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «حریم حرم» در جمع خبرنگاران، گفت: در این نمایشگاه، آثار ارزشمندی با رویکرد خبری ارائه شده است که بسیار جذاب و قابل تقدیر است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به این که امروز، موضوع عکس حائز اهمیت است، اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت ارتباط در دنیای کنونی، صنعت عکس نیز فراگیر و با وسعت شگفت‌انگیزی روبرو شده است و امروز نمایش آثار عکاسی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دانشی افزود: امروز همه آحاد جامعه از طریق گوشی‌های همراه خود، در مکان‌ها و مناسبت‌های مختلف مشغول عکس گرفتن هستند و یک اقبال و علاقه به هنر فاخر عکاسی شکل گرفته است، به طوری که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند استعدادهای فراوان این حوزه را هدایت کند.  

 

وی تصریح کرد: وقتی هنر عکاسی در کنار ارزش‌های دینی قرار می‌گیرد، آمیزه‌ای از هنر، تعهد و ایمان شکل می‌گیرد که می‌تواند آثار ارزشمند، جذاب و ماندگاری را رقم بزند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه کریمه، نمایشگاه عکس «حریم حرم» و نمایشگاه‌های مذهبی که با هنر توأم هستند، می‌تواند به توسعه فرهنگی استان قم و همچنین به توسعه گردشگری این شهر کمک کند.

 

یادآور می شود که نمایشگاه عکس «حریم حرم» در محل دائمی نمایشگاه های حرم واقع در پارکینگ ضلع شرقی دایر است و علاقمندان می‌توانند تا سالروز وفات حضرت معصومه (س)، صبح ها از ساعت 8 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 513480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha